23 maj!

Hej!
Förlåt att jag inte har bloggat nu på ett tag men jag har inte haft tid.
Idag började dagen väldigt segt. och när jag säger väldigt segt menar jag verkligen VÄLDIGT segt. En snabb dusch och lite frukost. Första lektionen hade vi matte och vi jobbade bara på som vanligt i våra böcker. LAMT!!! Sen hade vi so och senare no. Efter no hade vi mat och idag var det ganska gott. Efter maten hade vi no igen och vi tittade på nån film om el tror jag. Hängde inte med riktigt. Sen hade vi elevens val och på bilden målade vi och höll på. Sen åkte vi hem och jag följde med selma hem http://sellmaanetzell.blogg.se/ och vi hade kuuuuuul! :):):) Sen åkte vi till UV och idag förbredde vi till lägret och ser verkligen fram emot det. :):)
Nu ska ja gå och lägga mig.
God natt!
Love and Peace/din Emmy! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0