Halloj alla bloggläsare! :D

Idag elr igår menar jag började jag dagen med en god frukost bestående av macka med skagenröra och skinka på. Sen satte jag på datorn och tittade på Alice i underlandet. (den nya) Och sen satte jag på Justin Bieber som vanligt. Och så gick dagen och så var det mat. Idag blev det köttbullar och potatis med brunsås,lingonsylt och morötter. Efter maten fick vi pigelin. Mumsigt!!

Till Justin Drew Bieber......

JAG ÄLSKAR DIG!!! <3<3<3<3<3<3<333333<3333<333<33<3<3<3


Asso det är en video ni bara måste se, gå in på www.youtube.com och sök på justin bieber looks like we should go och ta den första videon! den e as rolig! <33 Fast man måste fatta vad dom sejer för att fatta det roliga. Visst är han gullig!! Asso jag fattar inte att nån kan va så söt!! Är kär!!!!! Inte bara för utseendet! Allt annat med!! <333
Kan inte sluta tänka på honom!

Men i förrgår så var jag på marknade i värnamo med michan och det var kuul! Asso det ända jag köpte var ett par örhängen som ser ut som ett blixtlås. Kommer bild på dom nästa gång jag bloggar. Sen så åkte vi en as rolig karusell som typ lutade och gick runt. Kan inte förklara men den var iallafatt as rolig! Höll på att dö. För först skrek ja och sen skrattade jag i samma andertag så jag fick knappt nån luft. Men asso den va så kulig så vi åkte den två gr.

Ne men nu måste jag gå och lägga mig till min älskade justin biebers uderbara musik och sova gott ocg hoppas på att jag drömmer om justin igen. Senast jag gjorde det drömde jag att jag mamma,momo o mofa va i en affär och så står vi i kön till kassan och då kmr justin in och så typ skriker jag alla döva och förstör min hals samtidigt som jag gråter ihjäl mig och springer fram till min idol och kramar han och sejer i love u i love u i love u i love u typ tusen gr till och så har jag ingen bild som han kan signera så han signerar ett tuggumipaket. Sen tog jag bilder på oss två när han pussade mig på kinder och massa olika grejer. Tog typ hundra bilder. Och guuuuuuuud vad gooooooooott han luktade i drömmen. Han luktade så gott att jag nästan dog!!! Jag har aldrig kännt nån så god doft. ALDRIG!!! Hoppas han liktar så gott om inte ännu godare i verkligheten!!! Världens bästa dröm i mitt liv!!
God natt alla läsare! Hoppas jag inte uttråkar er med allt mitt bieber snack!
Puss och kram/ Eran egna Biebergalna Emmy! :D

Såååå gullig han e!!! <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0