and every boy and every girl, stay close to once you love and thank god above... <3

Tjohheeej!!
Idag har jag inte heller gjort så mycket. Var hemma idag med... :/ men hat tittat på lite film och musik o varit ute typ.. smsat med lite folk o fb o så. Har inte mycket mer att säga typ.. när jag vaknade idag hade jag så ont i halsen så ja kunde knapt prata.. inte kul... Fick nöjja mej med att smsa och sova.. haha... smsade lite på morgonen innan jag somnade om! Just nu sitter jag och lyssnar på http://www.youtube.com/watch?v=-KD3auXkOLw&feature=related och sjunger med som tusan!! haha!! fast att halsen cpar lite! Imorgon är det sissta dan i skolan! :D sen är det looooov!! :D ska fan ta mej till skolan imon.. man vill inte missa den dagen.. den är liksom ganska kulig. haha. men jaaa... Nu ska jag dra o duscha! o sen sova, pusshej! ♥
GRATTIS OLIVIA!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0