Hejhej igen! :D

Har tyvär inte fixat ngn (någon) bild åp öronhängerna men ska försöka fixa det imorgon! Asso jag funderar på att börja vidioblogga lite. Vad tycker ni om det? Är det en bra idé?? Jaja vi får väll se! Just nu så sitter jag inloggad på facebook med justin biebers sida uppe med justin bieber i öronen. Asso HAN är ju inte i mina öron elr (eller) asso han är ju där men asso ändå inte. Hur ska jag förklara detta nu då?? Två minuter senare. Jo asso han som person är ju inte i mina öron utan han som i hans låtar. Fattar ni nu? Eller ni kanske fattade det redan innan men ville förklara det ändå. Ja men nu hade jag då tänkt berätta lite om min dag. Hoppas inte att jag är lika bortkommen idag som igår. Ah jag börjde dagen med att vakna vid typ 10 tiden av en mardröm som jag inte vill gå in på. Den var inte alls rolig. Man kan seja så at jag var livrädd i drömmen och när jag vaknade för jag ville ju inte att det skulle vara sant det som jag drömde om. Men ah sen så gick jag upp på toa men asso jag var förtfarande trött så jag gick och la mig en stund till. Sen vaknade jag av mitt larm att det var Ellen Degeneres Show och det betydde ju Justin Bieber så jag hoppade ur sängen (Bokstavligen) och rusade fram till tvn och satte på den! Och gud. Asso han var med hela programet. Asso bara han hela programet. Hon brukar interjuva typ tre stycken men idag var det bara han. Fattar ni? BARA HAN!!! Jag höll på att dö!! Asso nu ska jag sluta med bieber-babblet och fortsätta om min dag. Ah och efter det så klädde jag på mig mina kläder och sen så gick jag ner till köket och åt frukost. Idag blev det rostade mackor med skinka och vatten. Sen gick jag upp och fortsatte mina bieber galenheter! Hahah! Ah juste jag glömde seja en sak innan. När jag satt och tittade på Ellen Degeneres Show och Justin Bieber så helt plötsligt kom mamma och sa hej och jag ba: Vad gör du hemma och då sa hon att hon inte mådde så bra. Hon hade typ migrän fast utan hyvudvärk. Så hon åkte hem ifrån jobbet. var var jag nu då?? Jo sen så hade mamma räfsat ihop äpplen i trädgården så jag skulle ta och lägga dom i en hink och tömma den på kärran så att alla högarna försvann men det blev lite problem först. Jag hittade ingen hink. Lyckat va?! Men så fick jag ta en påse istället och det gick lika bra! Så då när det var gjort så gick jag in och lagade mat. Idag blev det stekt falukorv med mackaroner. Ganska gott förutom att korvarna blev helt missbildade. Fast jag gillar missbildade saker. När det går att äta då. Asso jag brukar göra en del missbildade ibland bara för att jag ska få äta dom så sen. Helt knäppt, jag vet. Ah men sen efter maten så gick jag upp igen och satte på datorn och loggade in på facebook och lamade mig. Det har jag typ gjort ända sen dess. Juste efter maten fick vi pigelin! Mumsigt! :D Men asso jah. Vad ska jag mer seja??
Jo asso jag beställde ju Never Say Never och First Step 2 Forever My Story på cdon.com och filmen kom ju en dag efter dagen som den släppdes men boken har inte kommit än!!! Blir galen! Jag väntar och väntar men den kommer ju aldrig! Det står att det kommer ta mellan 5 och 15 arbetsdagar så jag kanske inte kommer få den på flera veckor! -.- Vill ha den nuuuuuuuuu! Men men det är ju som man sejer, Bättre sent än aldrig! Men jag hoppas iallafall att den kommer innan skolan börjar! Det hoppas jag verkligen! Ikväll tror jag inte att det blir ngn (någon) fil. Är aldeles (stavning) för trött! Plus att jag ska upp ganska tidigt imorgon efs (eftersom) jag ska köra veckostädningen. Vill ha det klart så snabbt som möjligt så jag kan göra vad jag vill sen under dagen. Veckostädningen är ganska bra faktiskst. (stavning) Asso det är liksom ganska enkelt igentligen. Och det bästa av allt... Jag får ju pengar för det. Jag får 50 spänn/städning! Det är mycket pengar när man knappt har några! Ne nu vet jag inte riktigt vad jag ka seja mer så det är väll dags att sluta skriva helt enkelt! Asso jag kan inte lova er att jag skriver imorgon. Vi får se!
God natt! Puss och kram /Emmy!
Asso jag bara kände för att seja detta igen, JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER! :D
Tjao!




Yeah man! Diggar verkligen denna bilden! :D


Jag och Justin! Hahah! :D


Justin och Justin! visst är dom lika! Bara han fortfarande hade sånt hår så! Men kolla bara ansiktet! Den till höger är Justin Biebers vaxdocka som finns på madame tussauds i london! Åååå vad jag vill dit och titta på den! :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0