Halojj alla glada läsare! Om ni inte e sura då....

Halojj! Tänkte berätta lite om gårdagen!
Jag började dagen med frukost. En mycket god sådan och sen så gick jag upp på mitt rum och klädde på mig mina kläder. Asso jag satt ju inte naken och åt om ni nu trodde det! Jag satt i mitt nattlinne! Men iallafall. Sen satte jag på min dator och loggade in på facebook och så. Och så frågade mina kompisar Karro och Wilma om vi inte kunde va och då smsade jag mamma och frågade. Eftersom hon jobbade. Och det gick så dom cyklade hem till mig. Sen när dom kom så visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi betämde oss för att titta på film. Men vilken? Då tog vi bara fram en hög och la ut dom på sängen och sen tog alla en varsin och så gjorde vi så tills det bara blev 3 kvar och så tog vi bort dom och så gjorde vi så igen. När vi bara hade en film va så fick vi bestämma vilken vi skulle se och dom vi hade kvar va: Justin Bieber: Never Say Never, Miley Cyrus: The last song och Zac Efron: 17 Again. Så valde vi och alla tre ville se................... NEVER SAY NEVER!!! :D:D:D Ah och då började vi titta på den men vi missade typ halva för vi satt och pratade och så det mästa av filmen. Hahah men men. Sen skulle jag igentligen laga mat men jag ville inte det eftersom jag var med kompisar så mamma var så snäll och gjorde det åt mig. Tack mamma! :P Så medans mamma lagade mat och edvin satt och spelade data med filip så gick vi ut och hoppade stutsmatta. Sen var det mat och det var nudlar med kyckling i wook. Vädigt gott! Sen var dom tvugna att åka hem och så gjorde dom det då. Sen gick jag upp och tittade på film och sen gick jag och la mig typ!

IDAG!

Började dagen med frukost som vanligt. Asso jag börjar alltid likadant. Va tråkigt det måste vara för er läsare. Ne den här gången ska jag börja annolunda!
Började dagen med att vakna och så satte jag på tvn och så var det ellen dgeneres show på tv. Ett grymt bra program. Brukar titta på det varje dag och imorgon är det extra viktigt. gissa varför! Äsch jag orkar inte hålla mig! Justin Bieber kommer va med!! :D:D:D
Asso ni måste se det programmet. Det är jätteroligt! Alla dagar på kanal 5 kl. 12.45! Missa inte det imorgon om ni är ett bieber-fan som jag är! :D
Men men ja och sen så gick jag ner och åt min frukost. Sen så gick jag upp och la mig i sängen och tittade på tv. Vid typ halv fem gick jag och duschade och så efter det satt jag vid datorn och lamade mig som jag har gjort hela dan. Sen kom mamma hem och så hade ebba kissat utanför kattlådan och då fick jag torka upp det och sen fick jag och edvin hjälpas åt med att tömma den och sen hälla på ny pellets. Bläääääääääää! Asso ibland gillar jag inte att ha katt bara för det. Men asso det betyder ju inte att jag inte gillar katter och speciellt inte Ebba! Jag älskar Ebba! Hon e ju så gosig och så hon e den bästa katten som finns! Världens sötaste katt! :P Menmen. Sen så åt vi mat och idag blev det nudlar som blev över sen igår och köttbullar. En ganska konstig kombination men det blev ganska gott faktiskt! Sen gick jag upp och lyssnade på Justin Bieber och satte upp fler bilder på mina bästa väggar! :D :P Sen så kom mamma och sa att hon skulle gå och lägga sig så jag kunde ju inte ha på musiken längre och då slutade jag med att sätta upp bilder och gick och satte mig vid datan och satte i mina hörlurar. Så nu sitter jag här med Justin Biebers låt Stuck in the moment i öronen och bloggar och snart ska jag titta på film. Det har liksom blivit som en sommarlovskvällar tradition för mig. Jag tittar på film varje kväll! :D Har hittat en jättebra sida, oj nu bytte det låt till Runaway love. Fortfarande Justin Bieber. Men var var jag nu?? Jo juste. Den sidan kan man söka på vilken film som helst typ och titta på den online. Gratis! Den sidan heter www.plustube.me och som jag sa så är den jättebra! Har hittat sånna filmer som jag har velat se jättelänge och nu kan jag äntligen se dom. Men tyvärr så är filmerna på engelska och det är ingen textning. Ojjojj nu bytte det låt igen. Nu är det tydligen Baby acoustic  version. OOch ja det är forfarande Justin Bieber. Det är det ända jag lyssnar på. Men ååå nu tappade jag bort mig igen. Juste. Ikväll ska jag titta på Super 8 som handlar om några ungdommar som ska spela in en film Yeah I´m 16, and I thought that you´d be mine
I used to tweet you, and text you, and call you and hit you on facebook all the time
Yeah, but now you´re gone, so far along, that I can´t even find you. You know that feeling when you leave your love, and It´s right behind you Can´t believe that you did me wrong we were on iChat all night long Listening to our favorite song She was wrong, I´am gone I thought I loved her  Never put no one above her yeah, she was my lover but now onto another. Men åå nu skrev jag ner rappen i baby istället för det jag skulle skriva. Fy vad jag var bortkommen idag då. Nu bytte det låt igen!! Nu är det up men JB. Men var var jag nu då. Jo dom skulle spela in en film och så händer det en nu bytte det låt igen. Nu är det Bigger med JB. Suck Nu tappade jag bort mig igen. Jo då händer det en tragisk tågolycka. Mer orkar jag inte förklara. Eller orkar och orkar jag vet inte så mycket mer. Men asso det är nog bäst att jag slutar skriva nu. Jag tappar ju bara bort mig hela tiden. Nu bytte det låt till Common denominator med JB. Ja ni ser. Allt blir jätterörigt. Så.... bytte låt till Born to be somebody med JB. Så... det är nog bäst att jag tittar på filmen nu så att jag kan gå och lägga mig! God natt!
Puss och Kram/ Din bara din Emmy! Okej inte bara din nu bytte det låt till favorite girl med JB. Var var jag? Jo Inte bara din utan alla ers som läser min blogg och min familj och vänner förstås och Justin Bieber!! Hahah. Ne nu är det film dags. Fast först ska jag gå och borsta tänderna och byta om till mitt fina nattlinne med betty boop på. Hahah! Åååå nu bytte det till en av mina favvosar Pray med JB. Hahah!
Tjao! :D <3






Åååååå älskar hanns ögon! Dom är dom vackraste ögon som finns på denna planeten! <3




Asso förlåt om jag tråkar ut er med en massa JB bilder men asso jag älskar han så mycket ju! <333

Här kmr (kommer) några bilder på mig ist (istället)






När jag gick ut femman!


Hahah jag i fjällen med min hjälm på!


Hahah väldigt fin bild på mig tycker jag! :D






Jag när jag fjantar mig i skolan!  Hahah


Lilla jag och Esther! Eller stavas hon med h? Ne nu blev jag osäker! Men men! Hahah!

En sista bild nu!


Hahah va gulligt! Där ser ni! Även tonåringar kan ha kuul med leksaker! Hahah visst e han sööööööööööööt! <3333



Kommentarer
Postat av: MOA ÄLSKAR KATTER ;D

Esther stavas med h :)

2011-09-25 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0