Halloj på dej i höstacken sa geten till höstrået! :P

Hej och asso sorry för att jag inte har bloggat på ett tag nu men har inte haft tid! Men nu sk ajag berätta om mina dagar sen torsdags! :D

TORSTAG!
Idag så steg jag upp klockan typ halv elva och duschade och sen vid typ två kom selma och hennes mamma och hämtade mig! Jag ska sova över till lördag! :D:D När vi kom dit så var vi ganska lama sen så typ klockan halv 11 gick vi ut och gick ner till sjön och stog i en båt och sjöng o larvade oss! Sen när vi kom in kanske klockan 12  tittade vi på the last song! Sen när filmen var slut gick vi och la oss men vi kunde inte sluta prata så vi somnade kanske klockan kvart över fem!

FREDAG!
Vi vaknade typ klockan 12 men vi va aströtta så vi lr kvar i sängen till typ halv 1! :P Sen gick vi ut och spelade krocket och tyvärr ösregnade de inte men det gick bra ändå! Förutom att jag förlorade! Sen typ satt vi vid datan och så hela dan. På kvällen tittade vi på hemmavideor och då var vår fina Gustav Vasa pjäs i skolan med där och jag spelade bödel och var typ helt miffad ju! Såg helt störd ut!  Sen vid 12 tittade vi på Halloween 2! Det ska tydligen va en skräck men den var inte alls läskig! Eller det tyckte inte sonja och jag men selma satt typ livrädd! Hahah! Sen gick vi och la oss och pratade! Vi somnade typ klockan 2 kanske! Sen sonja ba kan inte du stanna en natt till och ja ba jag kan la fråga mamma imon!

LÖRDAG!
Vaknade typ halv ett! Sen så ringde jag mamma och hon sa att jag fick sova där en natt till! :D Sen så gjorde vi typ inget på hela dan utan vi lamade oss en del eftersom vi va så trötta! Hahah! Spelade krocket och jag förlorade som vanligt! :( Sen så på kvällen hade vi väldigt kul! Vi typ satte upp håret jättekonstigt och sminkade oss skit fult! Hahah alla sa att jag liknade hon i star wars! :P Sen så gick vi ut och va med några kompisar till netzellarna! Sen när vi kom in så skulle vi titta på en film som heter My bloody valentine fast internet cpade så vi gick och tittade på tv ist. (istället) Men det fanns inget roligt så vi gick och la oss och pratade och det hela slutade med att vi tyo somnade klockan halv fem elr vad den va!?

SÖNDAG! (IDAG)
Idag vaknade jag typ klockan halv tolv och packade mina grejor och så kom mamma klockan 12 o hämtade mig! När jag kom hem åt ja frukost och så skulle min kompis komma så vid kanske halv två kom hon och vi hade la kul! Sen gick jag och duschade och sen så satte jag mig vid datorn och lamade mig! Nu snart blir det skräckfilm! ska titta på my bloody valentime! :P
Sen ska jag sova! :P
God natt! Vi får se om jag skriver något imon!
Tjao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0