I Love U!

Hejsan!
Idag va det inte en så rolig dag precis.. vi va på åminnebruk med skolan och det var inte så kul. vi fick dras tillbaka typ 100 år i tiden och se vad man jobbade med där typ eller nåt sånt. vi fick gjuta, tvätta, kolla på typ nån teater och så va det nåt typ med några som spelade på massa saker som trummor ttp fast metall saker och sånt som man fick lyssna och kolla på och sen fick vi göra lite själva typ. allt va inne förutom när vi skulle tvätta.. och just när vi skulle göra det så blåste det kallt och ösregnade! så jobbigt! aa.. orkar inte förklara så mycket mer men det va inte så kul.. jag kan säga att höjdpunkten med dagen va förutom när vi åkte hem, när vi va där där dom spelade. menmen., aa.. imon har vi vanlig skola igen.. asså jag orkar verkligen inte. det är så jobbigt och jag är så trött och aa allt. usch säger jag bara! men imorgon eftermiddag efter skolan så är det konfirmation så då blir man tvungen att klara av en dag i skolan iaf. och nu kanske ni tänker att aha, hon är en sån som bara struntar i skolan för hon är lite trött och hon bara stannar hemma för skolan är jobbig. men det är då INTE sant alls. jag går till skolan iaf! hur trött jag än är så går jag till skolan. så tänkte ni så så hade ni väldigt mycket fel. annars nu så ska jag dra och fixa diskmaskinen.. annars blir mamma galen! och sen ska jag äta nåt för jag är hungrig.. och sen mina kära vänner så ska jag sova! asså vid vissa tillfällen, ganska ofta, så Ä.L.S.K.A.R jag min säng!!! och jag Ä.L.S.K.A.R att sova. och oftast gillar jag mina drömmar med.. alltid kommer jag inte ihåg vad jag drömmer men oftast gör jag det. och drömmer jag nåt bra så vaknar jag med världens bästa känsla i hela kroppen och har den känslan hela dagen sen. drömmer jag nåt bra som slutar mitt i allt och jag vill veta slutet försöker jag antligen somna om och fortsätta drömmen men det funkar ju aldrig så då ligger jag och gör klart drömmen som jag ville att den skulle va. hihi. om jag inte kommer ihåg vad jag drömmde så vet jag på ett ungefär vad det kan ha handlat om iaf. vaknar jag med den där jätte bra känslan i kroppen va det en bra dröm. känner jag inget sånt så va den nog inte så jättebra. haha, jag och Ida satt och pratade om detta i bussen på väg till åminne idag.. hihi därför kom jag på att skriva det nu. Och i åminne idag så skämmde lilla Isak ut mig sjukt mycket.. men det orkar jag inte förklara idag. kanske att jag skriver om det imon. Men nu ska jag sova! :') Puss! ♥



Jag saknar dig så mycket, älskar dig!♥

YOLO - You Only Live Once.
So don't throw it away!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0