Cyklat = ont..

Haallå! Kom nyss hem från cykelorienteringen.. det va väll kul men fett jobbigt!! :O vi cyklade typ as långt och dom vi skulle "hålla koll på" bara cyklade ifrån så vi tappade bort dom!! haha.. vi suger.. men ah.. o jag är ju förkyld o hade redan as ont i halsen och det belv ju myyycket värre sen. har as ont nu men har fått en sån halstablett som bedövar så det känns inte så mycket längre. Men ah.. och jag o selma failade ju och cyklade förbi typ 100 meter där vi skulle svänga in o vi bah men vi väntar på dom till dom kommer o sen bah men man måste köra där och så cyklade vi och sen kom man ut på samma ställa iaf.. fatta damp vi fick då.. Nu kommer jag få träningsvärk i benen med och ännu mer ont i halsen. kommer ju inte kunna prata imon ju!! Men imon har vi matteprov.. det kommer gå sämst. kan typ inget o har inget att öva med heller. men ska typ gå o lägga mig o lyssna musik och bara vila och sen sova typ. Men skriver nog mer imon! :) Pusshej!!♥
Min ängel!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0