27 Maj♥

Haallå! :)
Har varit en ganska soft och skön helg. Varm som tusan och älskar verkligen vädret!♥ I fredags drog jag och selma med bussen in till stan och mötte hennes syster där. Jag köpte morsdagspresent till mamma och en jätteposter på Justin Bieber! ♥ Sen på kvällen va det tonår och det va kul :) I lördags / igår så åkte mamma och edvin iväg så jag va hemma själv och städade och slog in paketet. xd Idag så åkte jag och mamma till växjö för mamma skulle shoppa lite och jag ville följa med. Vi hittade en klänning till skolavslutningen till mig med :) Imon efter skolan så kommer mormor och morfar och hämta mig, ska sova hos dom över natten för sen på tisdag så ska vi åka till Jönköping för jag ska typ operera mig. :/ eller asså det är inte någon operation direkt men dom ska typ skära lite i tandköttet för att få bort en tand och det kan dom inte göra hos vanliga tandläkaren och då måste vi dit. och mamma är inte hemma så dom ska köra mig. :) Det blir säkert kanon! ;) Kommer inte kunna blogga nu när jag är hos mormor och morfar för har typ ingen teckning där, men skriver sen på tisdag när jag kommer hem. Puuuusssss!! :*♥
Vad jag gav mamma idag! ♥
Min nya poster ♥♥♥♥♥♥
Ena väggen! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0