Annnnntiiiiii! :* ♥

♥ Hej, hade bara tänk göra ett litet inlägg om finaste Anti!! :* Eftersom hon gjorde ett sånt fin inlägg om mig i henns blogg ( http://hihivi.blogg.se/ ) så måste jag bara skriva lite typ.
Anti du är en sjukt bra snäll söt vän man kan lita på i alla lägen. Du finns alltid där för mig. Eftersom vi båda gått egenom typ samma saker så är det så skönt att kunna prata med dig. Du är den ända som verkligen förstår hur det är. (jag vill inte berätta om vad osv..) Jag kan alltid gå till dig när jag behöver dig. Så fort jag mår dåligt eller är ledsen eller glad eller vad som helst så kan jag bara smsa eller ringa dig så vet jag att du alltid finns där. Jag kan alltid gå till dig och prata ut eller vad det än är. Som du själv skrev så skulle vi kunna sitta i timmar och skriva om hur vi mår osv.. om vi hade tid. :P Men du ska veta att du är en sån fin person och du har hjälpt mig så otroligt mycket. Jag är så tacksam över att få ha dig vid min sida och att få ha dig som vän. Det betyder mycket för mig.  Du är guld värd efter allt. Tack gullunge! Du vet nog nästan allt om mig Anti. Jag berättar nästan allt om P och D och ja.. det mesta.. (anti, du fattar med p och d..?) Så skönt att äntligen ha någon som vet hur det känns och är som man verkligen kan prata med. Du kan alltid ringa eller smsa mig. Dag som natt, sommar som vinter, nu och föralltid om det är något. Och jag vet att jag alltd kan gå till dig. Tack. Jag har nog inte riktigt ord för att beskriva allt som du gjort för mig och gör för mig och hur mycket du betyder för mig. Men tack för allt gumman. Verkligen tack. Jag älskar dig Antiiii!!! :* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Så fin du är. Puss o kram! :*

Kommentarer
Postat av: antiiii<3

Tack!! Älskar digg!!

2012-03-02 @ 12:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0