Midsommar :)

Glad Midsommar allihoppa :D Hoppas ni kommer ha en helt underbar midsommar! :D Själv kommer jag bara vara hemma och chilla och äta god mat och sen jordgubbar! :D Nu idag har jag inte gjort så jättemycket, typ kollat så jag har alla kläder osv. till lägret. Så himla kul kommer det bli :D Jag vet att jag kommer ha så sjukt kul :D Vill ni veta min packlista ?? haha det får ni iaf för jag har tråkigt och inget verkligen inget liv.. haha..
  • Sovsäck
  • Luftmadrass och pump
  • Kudde
  • Sovkläder - Snuggle  up
  • Nattmössa
  • Uv - scoutskjorta med tillbehör
  • Munkjacka
  • Jeans
  • Tröjor
  • Strumpor
  • Raggsockar
  • Regnkläder
  • Stövlar
  • Foppatoflor
  • Valiga skor
  • Shorts
  • Linnen
  • Klänning
  • Top
  • Badkläder + Badlakan
  • Hygienartiklar (tandborste, tandkräm,...)
  • Tofsar och hårspännen
  • Myggstift
  • Ficklampa
  • Anteckningsblock
  • Penna
  • Pengar
  • Galge till uv skjortan
  • Hårborste
  • Underkläder
  • Solglasögon
  • Shampo + Balsam
  • Deo
  • Solkräm
Tror det var det mesta, det finns säkert något jag inte räknat upp haha.. Aja, det kommer iaf bli så kul. Om fyra dagar klockan nio drar vi :D .L.Ä.N.G.T.A.R. .S.J.U.K.T. .M.Y.C.K.E.T. =D Selma, diskstället i år med eller ?? =D haha.. det är ju ändå våran lilla tradition.. xd  Ha det så bra alla, Puuusssss! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Tan hermoso como un ángel es lo que eres, ¡Te amo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0