Grattis bror!♥

Haallå! :)
Idag fyller världens lamaste men bästa bror år! Grattis lille datanörd!! :D
Ikväll kommer typ mormor, morfar, farmor och farfar hit och så ska vi fira bror lite. Så vi ska typ äta god mat (som bror lagar :o) och sen efterätt (som han oxå bakat :o) Det blir väll kul. Vet inte riktigt när dom åker hem men sen ikväll efter dom åkt ska jag typ duscha och sen typ sova. måste sova tidigt ikväll för imorgon ÄR DET UV LÄGER vilket betyder att jag måste upp typ vid sju för klockan 09.00 ska vi samlas vid misionskyrkan och sen drar vi :D och jag måste hinna äte frukost, klä på mig, packa det sista osv. Så sjukt kul jag och gulle kommer ha dom sex dagar som kommer! :D♥ Selma kommer ha sin kamera med sig så efter lägret (när jag sovit ordentligt) så kommer jag skriva om domma underbara dagar vi haft och lägga ut lite bilder. men detta blir nog det sista inlägget innan jag åker :/ om jag inte typ skriver imorgon på morgonen men det tror jag inte att jag hinner. komer sakna alla vänner nu utan att ens kunna smsa med dom :( Men ni ska veta en sak, att jag älskar er så sjukt mycket! Pusssssen och kraaaaaaaaamen till er alla!♥ Aja, nu måste jag gå och käka frukost och sen städa lite innan alla kommer och sen ska ja hjälpa bror lite kanske med maten eller duka och lite sånt. Ha det bäst, för det ska jag ha!♥
Aja, puuuusssss!♥ 
Haha, brors födelsedag förra året xd Aja, älskar dig även fast du är ganska jobbig och lam! ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0