God Morgon! :)

God morgon på er :) 
Nu ska jag göra mig iordning och fixa lite och sen bär det av med mamma till jobbet. KUL.. kanke inte.. Men ska bara sitta på hennes kontor i två timmar typ. haha, men hon ska på något möte eller nåt så kan får ha hennes data, och sen drar vi och letar några snygga shorts :D Och jag vet, nu kanske jag kommer chocka några som känner mig, men jag ska plugga spanska idag med xd Men jag måste, för nu i sjuan så har jag typ skitit helt i det och inte lärt mig något av det som alla andra gjort, men nu i åttan eftersom vi får betyg så måste jag ta tag i spanskan (och gympan) och då kommer jag ligga ganska mycket efter och då kommer jag inte fatta något över huvudtaget och därför ska jag plugga lite över sommarlovet :) Har fortfarande böckerna hemma så det ska nog bli bra ;) hehe.. känner att jag är lite sjuk i huvudet nu.. haha.. menmen.. 5 DAGAR KVAR, SEN DRAR JAG OCH MIN PLUTT PÅ LÄGER!!! :D:D:D:D:D:D:D SÅ SJUKT KUL VI KOMMER HA DET! :D:D:D:D LÄNGTAR SOM ATTAN NU!! :D:D:D:D Puss♥
Dom bästa ledarscouterna här jao!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0