Skit...♥

♥ Hej alla.. det verkar som att det inte blir någon filmkäll ikväll... :( Jag tittar på alla mina filmer på en hemsida som heter tubeplus.me och då hade jag tagit upp filmerna jag skulle se tidigare idag så att dom skulle buffra. Men nu när jag skulle börja titta så hackade det. hela skiten laggade. jag får ta ner alla och ta upp dom imorgon igen och titta på dom imorgon kväll istället. Men nackdelen är ju att jag inte kan va uppe längre än till typ tio eftersom det är skola på måndag. Och nu har jag inget att göra ikväll.. kanske borde sova?! fast orkar inte.. sitter och lyssnar massa på Christian Beadles!! :D "Doctor Stalker och "Yes i can" Är faktiskt bra! haha! Diggar han! Och vet ni vad som är ännu bättre? Han är Justin Biebers kompis!! ;) Nej men det blir nog att sova snart iallafall.. klockan är ju ändå liksom 03.09 på natten.. kanske vore en bra ide att sova ändå. haha! God natt. Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0