Nice söndag! ♥

♥ Hej alla finfina läsare. Idag har det varit en ganska nice söndag idag! Jag gick ju o la mig ganska sent igår så har varit lite trött. Men vaknade av att mamma kom in och satte sig på sängkanten och väckte mig och frågade pom jag ville hänga med ut en stund. Så jag gick ner och åt frukost och sen gick vi ut. Det har ju snöat nu så vi fick skotta undan så vi komm fram till vägen. Sen började vi gå lite och så gick vi en bit. Vi gick på någon väg på andra sidan järnvägen och inne där i skogen fick jag världens fjällenkännsla bland granarna och snön. Gud vad jag saknar fjällen. Det är så sjukt kul där och åka skidor. Och det var kuligt. Sen när vi kom in så typ gick jag upp och va as kall. hade ingen känsel i benen.. :/ Men nu ikväll blir det att städa och senare kolla film. Det gick ju inte ha min filmkväll igår så då får jag ha den ikväll. Men hinner nog bara titta på en av filmerna eftersom det är skola imorgon. :/ Orkar inte skolaaan... :( Men då blir det nog att kolla på Ramona and Beezus tror jag!! Det var allt för mig just nu. Nu måste jag gå och städa annars blir mamma as arg på mej!! Ha det görr. Pusshej! ♥
Hihi, fake men ändå.. Gud vad jag önskar att det inte va fake.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0