TJOBRE! :D

♥ Hejsan! Idag var jag i skolan igen efter att jag varit hemma as mycket! hehe.. Så jag gick till skolan men då var inte min lilla selma där -.- ni anar inte hur sur jag blev!! Men nu är jag inte sur längre för hon ska komma imorgon och jag ska snacka med anti. hoppas det blir en bra dag! Bättre än idag iaf... eftersom jag varit borta så mycket så har ja missat tre prov.. matte, engelska och spanska. idag gjorde jag matten och det gick INTE bra ALLS.. fattade inte ett skit.. menmen.. hoppas tobbe kan va lite snäll och ge mej bra poäng iaf! ;) Sen på kemin var det inte heller bra... fick ap ont i hyvvet (får alltid det på kemin.. är la nån lukt där inne eller nåt mitt lilla hyvve inte klarar av?!) och har mått illa hela dan.. känns som jag mår illa hela tiden.. :/ kunde inte ens gå in i matsalen i skolan så åt inget. Sen har ja ont i halsen lite börjar jag känna.. usch va allt ska va skit då.. :( Men hoppas allt löser sig och blir bättre snart. Just nu sitter jag och lyssnar på sjukt bra musik. Ska sova snart, ska upp as tidigt imorgon, typ klockan 6 eller nåt! :/ INTE kul alls.. men måste för att hinna med allt innan skolan. Så det är bäst jag sover nu. Pusshej! ♥

Så sjukt braaa! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0