My own little heaven♥

♥ Hejsan. Idag har varit en okej dag tror jag ? Gjorde inte så mycket på lektionerna för ja va as trött. På svenskan skulle vi skriva en dikt om vänskap eller nåt skit eftersom det är nån "vänskapsvecka" eller nåt i skolan. Haha, jag skrev en ganska lång dikt och jag tror att jag va den ända som gjorde klart den! :P Men asså, hade gärna skrivit den här om den hade varit bra, men eftersom den suger och jag inte vill skämma ut mig för mycket så gör jag inte det. Men annars idag hände inte mycket. Efter skolan va ja as trött o mådde illa lite typ. sen skulle ja fixa maten o sen började jag må ännu mer illa o fick as ont i huvudet. :/ Så kunde typ inte äta något. Sen typ stack jag upp till mitt stökiga JB rum o la mig på sängen o typ somnade.. Sen vid nio tiden stack ja ner o sa go natt till mammi, sen drog jag upp o tänkte sova men då tvingade MOA mig att snacka med henne på skype-.- så nu sitter vi lama som tusan o "snackar" om man ens kan kalla det det. Vi är typ helt tysta. Men vet ni vad som händer imorgon ?? Klockan 12.56 am ??? Jo, JUSTIN DREW FINASTE UNDERBARASTE BÄSTASTE BIEBER FYLLER 18 ÅR!!!! SHIT VAD TIDEN HAR GÅTT FORT. KÄNNS SOM NYSS SOM MAN SATT O KOLLADE PÅ EN 15 ÅRING SOM SJÖNG, NU HELT PLÖTSLIGT ÄR HAN 18!! På en regnig tisdag i Kanada den 1 Mars klockan 12.56 am 1994 föddes en underbar människa, en underbar människa som jag älskar så otroligt mycket. Han har gjort så otroligt mycket för mig i mitt liv. Vet inte hur jag ska kunna tacka honom nog. Han är bara bäst. LOVE HIM!!!♥ Men nu ska jag dra och sova för jag mår inte så bra än och är ap trött. Go natt alla finisar därute. Skriver nog mer imorgon eftersom JUSTIN BIEBER FYLLER ÅR!! Pusshej! ♥
Det leendet... *död* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0