I call my life bieberconda cuz it´s long and hard!♥

♥ hehe.. ne men det va ju sjukt länge sen ja va aktiv här kan man ju säga! ;) Men för en vecka sen så sa jag ju att jag skulle skriva om min helg en annan dag. så ja, jag har inget att skriva nu typ så det kan jag la göra.
FÖRRA HELGEN!
Som jag sa så va det en sjukt rolig helg. (förutom att jag råkade skära mej lite på vaden en timme innan på söndagen så jag fick halta ett tag) Det va typ en körhelg eller nåt i kyrkan. Vi träffades dom som ville komma på lördagen. Det kom en körledare dit som heter Maria Nilsson. och så började vi att öva in typ elva låtar. det va sjukt kul. vi va dör från tie på månnen till fem på kvällen typ. övade och hade kuligt. Sen på söndagen så träffades vi klockan tre och så skulle vi öva allt på scenen o allt och sen klockan fem så kom det massa folk till kyrkan då och så hade vi en liten konsert eller va man ska säga. hehe det va sjukt kul. önska vi hade en riktig kör här. det skulle va sjukt kul. efter som jag älskar att sjunga. hehe.. ;)

Jaaoooo, nu över till denna veckan. denna veckan har inte varit så värst bra kanske. va i skolan i måndags o sen UV. UV va kul typ. hehe. Sen så på tisdan så mådde ja dåligt så stannade hemma. och ja mådde dåligt hela veckan sen. nu är det bättre. :) så jag va hemma hela veckan. hehe. mycket mer har det inte hänt typ.. MEN NU ÄR DET LOOOOOOOVVVV!!!! :D Sheeet va gött asso!! Nu på lovet ska ja stäääädaaa mitt rum. :( lamt men måste. och sen så ska jag sova över med världens bästa selma!! :D:D:D eller har ju inte snackat med mamma än men vi ska bara göra det. om hon säger nej, då tänker ja smyga ut och dra till selma iaf. hehe. men nu har ja inte mycket mer att säga. ska försöka bli lite mer social här på bloggen. men hare gött så länge! pusshej!♥
tralalalala bildbrist! hehe! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0