Dag 5 - En bild på ditt favorit minne

Ojj ojj.. det finns ju sååååå många favorit minnen.. Ett av dom var ju när vi va i Paris med familjen för ett antal år sen men det har jag ingen bild på och jag kommer inte ihåg så jättemycket från den resan heller! ;) Och så har vi ju alla underbara julaftonar hemma hon världens bästa mormor och morfar med såklart, men har ingen bild på det heller.. som ni märker så har jag många favorit minnen men inga bilder på det. Men ett favorit minne har jag bild på, och det är när jag och Selma sov över i typ fem dagar på sommarlovet. Det var sjukt kul. Haha.. Gamla tider det.. Men här kommer en bild på mig och hennes lillasyster Svea från när vi va ute och gick och tog massa kort när vi som över! :)
Är vi inte bara för söta??! ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0