Älska Mig..♥

♥ Tjoflöjtan alla där ute. Just nu sitter man här och behöver gå och sova men vill inte. Skulle behöva eftersom jag ska upp typ nio imorgon och städa mitt rum hela långa dagen. Bra för min älskade lilla selma. Ni förstår om jag städar mitt rum så kommer selma hit på torsdag och ska sova här till fredag och sen på fredag kväll ska vi på tonår och efter det drar vi båda hem till henne och sover över där till söndag typ. Kuligt. Och för att hon ska kunna komma och vi ska kunna trycka in en säng till i mitt rum måste jag städa. Jag började idag men det är långt ifrån färdigt. Eftersom jag drog ut allt från hörnen och ränsade och sånt så ser det för ------- ut rent ut sagt. Så jag måste upp tidigt imorgon och börja direkt så det är klart till torsdag. Så jag borde nog gå och sova nu men palla gå och lägga sig typ klockan halv elva när det är lov?! Så även om jag är sjukt trött så tänkte jag kolla på en film. Ska kolla på "älska mig" en sjukt fin film som handlar om en tjej som blir mobbad i skolan osv.. orkar inte förklara mer. men den är värd att kolla på. Så nu ska jag dra och kolla på den så jag får sova lite innan en tidig dag med städning börjar. Pusshej! ♥
Här kan ni kolla på första delen om ni känner för det. sen är det bara att klicka vidare på del 2 och 3 och 4 osv. :)
Vill inte plåga er med att slänga upp massa bilder på mig så här har ni världens finaste Justin Bieber!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0