Goodbye my almost lover Goodbye my hopeless dream♥

Hej. Idag hare varit ganska soft. typ. på mårgonen hade typ hela skolan samling i gympasalen för att det har typ varit något cp. men ah. o sen så typ vare chill. nästan då men. haha. sen efter skolan satte jag mig och pluggade so. haha wow, jag gör läxor ?! xd ah o sen efter maten gjorde jag med det. fast gjorde typ inget innan maten då men ah. o sen lyssnade ja typ på musik o skypade. haha har nog aldrig varit så rädd. äckel vilma fick mig att spela typ skräck spel. as läskigt. blev så jävla rädd en gång så att jag slängde datan i sängen, skrek, började gråta o skakade som attans! xd vilket liv man har! ne men ah sen fick jag damp på vilma för det och för att hon satt o gap skrattade åt mig typ för att ja belv så rädd. xd för vi skypade ju samtidigt. haha. kommer nog inte kunna sova inatt ju. har nog aldrig varit så rädd som jag va då ?! haha. men ah.. har sjukt ont i min hals. är förkyld och det gör ont o kan inte prata så mycket. och det blir ju inte bättre av att man skulle sjunga på musiken o allt.. ah.. men nu ska jag typ sova! :D är sjukt trött så det ska bli gött. men ah.. en lampa får nog va på ?! ;) ne men ah. go natt! Pusshej! ♥ Lyssna på A fine frenzy - Almost lover. den är så sjukt bra! ♥
SHNYYYGGGIIIINGG!! :D
OMB... Så himla fin han är!♥
SWAG!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0