tjooheeej!! :D

Hej alla fina människor.
Just nu sitter man hemma och typ lamar sig framför facebook. Sitter och snackar med min fina syssling Amanda! haha! Det var ju ganska längesen om man säger så, haha! Men jaaa. Vad har man annars ggjort idag då? Jo jag har ju varit i skolan!! :/ Inte så kul. Det ända kuliga var att hela tiden tänkte jag att snart är det helg. Annars var det en trött och tråkig dag jag inte gjorde så mycket på. Jag hade omprov i biologin. hade prov om svampar m.m förut i veckan och fick bara 18 poäng och var tvungen att läsa på lite mer. Så det gjorde jag och vi hade det muntligt (bara jag och magda min lärare då) hon tog in en i taget. Denna gången klarade jag mig bra troja. För nu fick jag iallafall 25 poäng tror jag eller nåt sånt men det var iallafall bättre än sist. Någon annat som hände??!.... Jo, Juste, haha, jag och Selma satt inne i eva-lenas rum (skolsköterskan) och hade kul med några andra vänner inne i väntrummet där och så var det typ fem minuter kvar på lektionen och så glömmde vi bort tiden och så kom vi tio minuter för sent. När vi kom in till lektionen så sa vår lärare ros-marie att vi skulle stanna kvar i tio minuter efter lektionen. så efter lektionen o alla andra hade gått ut satt vi kvar så började hon snacka med oss om massa skit och så satt hon så i typ en kvart sen så sa hon att tiden började när hon gick ut från klassrummet så vi skulle va kvar i 10 min efter men liksom, det blir ju 25 min från raste o hon sa 10. Cp lärare.... -.- Men sen när jag kom hem så bakade jag en kladdkaka som vi ska käka till efterrätt imorrn. Gött! :) Sen har jag typ inte gjort ngt mer. Diggat musik som vanligt. Nu ska jag ta och gå och lägga mig. Så godnatt alla fina människor. Puss på er. Skriver nog snart igen. Hare gööööttt!! :)
Tjoooooo!! <3
Våran sööööta Ebba! Puss!! <3
Min söööööööööööööööööööööööööööötaaaa/seeeexxxxiiigaaaaaaaaaaaaaa och ALLT BRAIGA Justin Drew Bieber!! <33
Pöööösssss!! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0