En hemsk sak! <3

Asso detta som jag vill säga nu är bara hemskt!
Det är såhär att det är en tjogoåring i usa som nyss fått barn och nu hävdar att Justin Bieber är pappan!!
http://spottie.se/ här och http://www.gossipguy.se/2011/11/justin-bieber-sags-ha-blivit-en-pappa/ Här kan ni läsa om det.
Men om ni inte orkar så skriver jag allt här:

20-åring visar upp babyn som ska vara Biebers

20-åring: Bieber är pappa till mitt barn Stäms på underhåll
Blogga om artikeln
Länka till artikeln från ditt blogginlägg – kopiera den här adressen:

För att komma med i listningen här behöver du också ha presenterat din blogg på Bloggportalen Läs mer här!
Aftonbladet.se ansvarar inte för det som står i bloggarna.
HOLLYWOOD. Här är bebisen som 17-årige Justin Bieber kan vara pappa till.
Mariah Yeater uppger att hennes son blev till på en toalett efter popstjärnans konsert i Los Angeles.
– Justin sa att det var första gången. Det var över på 30 sekunder, skriver hon i en stämningsansökan.
Yeater hävdar att samlaget skedde den 25 oktober i fjol, när hon var 19.
Nu kräver Yeater att Bieber ska underkasta sig ett faderskapstest.

Asso, För det första, Justin är och var även då ihop med selena gomez och jag vet att han ALDRIG skulle gjort så mot henne. Eftersom han en gång sa i en interjuv typ, interjuvaren: Vet du att det ger tur att pussa lady gaga innan en show? Justin: Nej men jag skulle aldrig göra det för selena. Så om han inte ens skulle pussat ngn skulle han nog ALDRIG legat med någon heller. För det andra. Justin skulle ju nog aldrig göra det efter en konsert inne på en toalett. liksom. Och efter en av hans konserter? nej, tror inte det. För det tredje. Hon säger att det bara var i  30 sekunder. Asso ett barn kan la ändå inte bli till på 30 sekunder eller?! Asso det är helt sjukt. Hon är ju så.... ååååå, jag HATAR henne! Hon är ju bara så stööörd! Asso alla fattar ju att det inte är sant, att hon bara hittar på allt. Fyfaan på henne! Aja, det var allt för mig nu för tillfälet!
Tjobreeeee!! :) <3
Pöööössss! :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HERREGUD, DU KÄNNER INTE JUSTING BIEBER. SLUTA TRO ATT DU KAN ALLTING OM HAN.

2011-11-07 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0