Hemma efter praoen!

Nu kom jag nyss hem från dagis. shit vad jobbigt det var, jag är helt slut efter en hel dag med massa barn mm. Visst, det var skitkul men samtidigt skitjobbigt. Såhär var dagen iallafall! Först när jag kom dit skulle dom äta frukost och sen lekte vi lite. Efter det var det samling och sen gick vi ut. när vi kom in igen åt vi mat och sen gick några och sov och några tittade på film. Dumma mig heter den. Sen lekte vi igen och sen åt vi mellanmål och efter det lekte iv igen och sen gick jag hem. Typ så har min dag varit. Deras komentarer till mig var "tog väl hand om barnen och var hjälpsam mot barnen. Blev omtyckt av barnen och personalen" Hahahah! Kanske skulle passa som dagisfröken? :) Men tror inte det. Nu är jag helt slut och har as-ont i huvudet. Ska nog gå och lägga mig nu och titta på tv. Har nog migrän! :(
Jag och mamma har en deal nu. Jag ska städa lite en gång i veckan så får jag 50 spänn! Edvin ska klippa gräset.
God natt ha det gott så skriver jag nog imorgon. Hej då!
Love and Peace /eran Emmy! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0