3 maj!

Hej alla glada!
Idag började jag dagen med en dusch och sen gick jag ner och åt frukost. Sen gick jag upp och tog på mig dagens outfit som bestog av ett par jeans en tröja med tryck på och en kofta. Sen gick jag och borstade tänderna och sminkade och gjorde mig iordning för skolan. Första timmen hade vi egentligen träslöjd men idag var det "kör" övning till skolavslutningen och det var kuul! Sen andra timmen hade vi spanska och vi fick 24 glosor till torsdag! :( Kommer aldrig kunna dom.Men men man får väll göra sitt bästa. Efter spanskan hade vi svenska och idag läste vi hela tiden och jag läser en bok som heter killar,kompisar och Italenska intriger. Den är as-bra. Hemma läser jag Anne Franks dagbok och den är jättejättebra! Asso man kan inte fatta att allt det har hänt. Det var ju hemskt, att behöva gömma sig och aldrig få gå ut och man måste ha fördragna gardiner och allt sån för att inte bli upptäckt av hitler och hans soldater. Tur att det är över nu ialla fall!
Efter svenskan hade vi bild och idag skulle man typ limma fast en liten bild på ett A3 papper och sen skulle man rita fortsättningen på den bilden. Jag valde en bild med en ljusblå himmel och nederst var det svarta moln och jag målade mer moln och himmlen och sen målade jag en blixt. Sen var det mat och idag fick vi lax med potatis och sås och det var jättejättejättegott! :) Efter maten hade vi matte och vi jobbade i våra böcker som vanligt och sista lektionen hade vi so och idag fortsatte vi med uppgiften som vi började på igår. Det är väldigt kul tycker jag! :)
När jag kom hem gjorde jag mellanmål till alla och sen gick jag upp och klippte ut massa bilder på justin som jag skrev ut igår och sen åt vi mat och hemma åt vi fiskpinnar med ris. Gott! :)
Sen gick jag och mamma ut till husvagnen och kollade vad vi behövde städa för jag och en kompis ska sova över där i helgen. Kuuuul! Erkänn! :) Sen gick jag upp och nu sitter jag här. När jag har skrivit klart ska jag börja klippa igen och sen ska dom upp med. :) Sen ska jag titta på tv och sen ska jag gå och lägga mig.
God natt alla glada och alla sura skiter jag i.
Love and Peace /Emmy! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0