8 juni! <3

Hejhej!
Asso sorry för att jag inte skriver så mycket men jag har inte orkat på kvällarna...
men nu skriver jag ju...
Idag började dagen med en dusch och sen plattade jag håret men det blev inte så plattat... suck!
sen gick jag ner och åt frukost och idag blev det flingor och mjölk. Sen gick ja t skolan och första lektionen hade vi lifskunskap och vi pratade om klassförståndardagen som är på måndag och jag ska ta med mig kladdkaror.
sen hade vi gympa med en väldig jobbig lärare!!! :(
efter det hade vi matte och vi jobbade som vanligt i böckerna. Sen hade vi teknik och vi håller på med att göra egna broar och min och selmas bro är randig. Sen var det mat och det var AS-ÄCKLIG mat idag.... Efter maten hade vi spanska och idag för en gång skull var det ganska roligt för vi jobbade knapt med spanska. eller jo men inte på ett vanligt sätt om sejer så...
Efter spanskan hade vi engelska och idag övade vi på glosor till imon och sen lekte vi.
När jag kom hem satte jag mig och tittade på Never say never för typ 1000 gången eller nåt. men den är ju så himla bra!!!!
Sen åt vi mat och efter det tittade jag på never say never igen... hahaha!
Nu sitter jag och bloggar och snart ska jag sova!!! Skola imon igen ju...
värst va skolan blir roligare med en iphone. Dagarna bara går ju snabbt som en sekund känns det som i alla fall!
Nej nu måsta jag sova!
Jag kanske skriver imon. Det beror på hur trött jag är!!
God natt.
Love and Peace /Emmy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0