4 juni! <3333

Hej hej.
Idag fyllde man 13 år då.
Detta var den bästa dagen i livet tror jag...
Jag fick så många fina paket.
En röd och as-snygg cykel som jag älskar. Tack bästa mormor och morfar i världen. älskar er!
sen fick jag en iphone,hårfärg,hårspännen,tofsar,deo,klänning och en resa till ullared. Tack världens bästa mamma!  älskar dig!
jag fick 1000 kr av världens bästa farmor och farfar. tack bästa farmor och farfar i världen. älskar er.
Jag fick med 300 kr av världens bästa kusiner. Tackar!

Det var en jättebra dag. både med vädret och resten.
Jag började dagen med att tita på tv. Sen kom mamma in med en klänning och tofsar som jag hade på mig idag.
Sen var det städning och så. Vid ett åkte jag och mamma och hämtade smörgostårtan som vi beställde och sen hämtade vi farfar. Han får inte köra bil själv för att han nyss har opererat sig.
Sen vid tvåtiden kom resten och så åt vi och sen öppnade jag paketen och efter det gick jag in med min bror och fixade med iphonen. Efter en stund fikade vi och det blev bullar,chokladflan och ballerinor med en fransk chokladtårta. MUMS!! <3
Sen efter ett tag åkte alla hem och jag satte mig med min nya iphone och lamade mig. Sen åt vi vofflor jag mamma och min bror.
Efter det gick jag upp och tittade på never say never för typ 17 gången. Bokstavligen!!! <3
Jag är ju galen i justin och snart ska jag köpa hanns bok med.. :)
Nu ska jag snart gå och lägga mig.
god natt!
Love and Peace / 13 åriga Emmy! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0