25 juli! :D

Hejhej alla bloggläsare! :D
Idag börade jag dagen med en gos frukost och sen sate jag igån med att städa mitt rum. Inte så kul men nödvändigt!
Sen har jag inte gjort mycke mer idag! Hahah! Jag lagade mat och idag gjorde jag kycklinggryta med ris. Sen efter maten hjälpte mamma mig att betsälla från cdon.com. Jag beställde: First step 2 forever my story, justin biebers bok. Och Never say never, Justin Biebers självbiografi! :D
sen satte jag mig vid datan och nu ska jag titta på film! Jag tror jag ska se The last song! Den är så fin! Sen ska jag sova! :D
Mycket mer har inte hänt idag. Och sorry för den dåliga uppdateringen men asso det händer liksom inget nytt. Samma sak dag ut och dag in! God natt!
Love and Peace/ Eran Emmy! :D
Justja jag höll nästan på att glömma! Jag kommer ha en headertävling på bloggen och den som kan göra den finaste headern kommer jag använda som header. Det ska innehålla bilder på mig och Justin Bieber! Mäst Justin Bieber! Lycka till! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0