selma netzell! <3

Sheeet, var ska jag börja??!! Du är den finaste och bästaste i heöa världen. jag klarar mej inte utan dej! Vi har su sjuuukt många minnen ihop. Alla minnena från i sommras. Din foppatoffla, Ute i båten, När vi sov över! allt. Alla minnena från alla domma bästa åren med dej. (bara selma typ som fattar minnena) Jag fattar inte hur jag klarade av att vi inte va med varran på nästan hela sommarlovet! Helt sjuuukt! Vi har bråkat ibland. Det gör alla vänner. Men alltid när vi bråkat, blir vi vänner igen. Inget eller ingen kan skillja oss åt. Jag älskar dej för dej du är och du är den bästa av dom bästaste och den finaste av dom finaste. Älskar dej vännen och även om vi bråkar, kommer jag ALDRIG glömma dej. ALDRIG sluta älska dej. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Pusspusspuss och kraaaam!! pusshej!! <3333333
Du och jag tills döden skilljer oss åt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0