Oh i.. oh i i love you, everythings gonna be alright be alright... ♥

♥ Hejsan alla!
Idag var det ganska okej i skolan, förutom att jag hade ont i halsen osv.. Det var sissta dan i skolan idag! :D På morgonen hade vi samling i klassrummen, vi fikade lite och pratade osv... Sen fick vi en liten rast och då lockade Michaela mitt hår, selma hade PMS ryck, elin satt o snackade och av nån anledning satt derian där.. vetifan varför.. men sen skulle man sammlas i gympasalen och där dansade typ hela skolan... Efter det fick man korv och sen sammlades man i klassrummen igen för att kramas och säga hejdå. Sen gick bussarna och lovet började! :D Juste, det var en tävling med... man fick fyra olika bilder på saker och så skulle man komma på ett rim till varje bild. Vi fick bilder på en toffel, spark, tvättmaskin och ett täcke.. jag kommer inte ihåg rimmen för jag va inte med o kom på nåt.. haha.. men iallafall så kom vi trea och vann en pepparkaksburk!! :D Fast sen var det några från sexan tror jag som tog dom för magda hade gömt dom o då tog dom dom... men vi skulle få en ny sen!! haha! Sen när vi kom hem gick jag upp och sov. haha.. nu är jag sjuuukt trött och sitter och lyssnar på min nya favorit låt... blev tårögd när jag hörde den.. http://www.youtube.com/watch?v=afAvWPeHZGk asso det är tamejfan världens BÄSTA låt just nu.. Hörde den för första gången för kanske en halvtimme sen och kan redan hela utantill! haha! så är det när jag älskar en låt... Nu är det looooooooov!! :D Jag kommer sakna alla mina vänner så sjukt mycket,  men vi träffas snart igen! Annars ikväll blir det nog lite film och sova. haha. är seriöst sjukt trött. Men nu har jag inget mer att skriva för tillfället. Pusshej! ♥
Kommer sakna sönder dej selma!! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0