JULAFTON!! :D ♥

♥ Heeej! Idag var det Julafton! :D världens bästa dag! Jag vaknade typ vid halv tio och gick o duschade, klädde på mej klänningen och sen typ vid 11 åkte vi till mormor och morfar!! :D När vi kom dit var det dopp i grytan! Jag tycker inte att det är gott. haha! Sen typ chillade vi lite, sen vid tre satt alla och tittade på kalle anka. hehe! Sen efter det var det fika. Efter fikat sen så kom "tomten" och delade ut lite julklappar. det var inte så mycket men jag är NÖJD! :D Jag fick 2000 kr, lite kläder och potify preminum i ett helt år! För pengarna tror jag att jag ska köpa en OnePiece! :D Om jag ska göra det, då ska jag köpa denna, http://www.pieceofnorway.se/one-piece/lusekofte-navy-blue-36 :D och så ska jag köpa Someday! :D Efter vi öppnat alla julklapparna så satt vi och chillade, vi pratade lite, spelade spel på mobilen. Mamma satt o stickade som vanligt... haha! Sen vid typ nio så var det lite jul mat! :D och efter det tomtegröt. Orkar inte skriva så mycket mer om vad vi gjorde, haha! Men allt jag egentligen har att säga är Tack så mycket för alla Julklapparna och jag är jättenöjd! :D Just nu så är klockan väldigt sent och jag sitter och lyssnar sönder på http://www.youtube.com/watch?v=Hs01Fzu8LWE den är så bra! :D Älskar den! Men nu är jag as trött så ska dra och sova nu! Godnatt. Pusshej! ♥
Gammal bild, men gud va söt hon är!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0