För jag känner såhär, jag tror jag är kär. känslorna bubblar inom mej... <3

Tjenar tjenare. Nu hade jag då tänkt att jag skulle blogga lite då va! I veckan har det hänt en del saker faktiskt. eller iallafall igår brann det på skolan. Det var någon som hade satt eld på en toalett för andra gången och på samma toalett dessutom. Dom försökte tända eld på två eller tre stycken men det var bara på den ena som det tog eld. Så nu håller dom på att städa och allt i skolan. dom hade ju liksom nyss gjort färdigt allt med toan och allt och nu måste dom göra om alllt. för 10 000 tals kronor som vi hade kunnat andvända till MYCKET bättre saker. mmm. annars har det la inte hänt ngt speciellt. Idag har jag städat mitt rum och imorgon blir det växjö. Nu ska jag sova. Är sjuuuukt trött. Godnatt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0