Baby Baby Baby oh.. <3

Jaoop, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Jag har inte gjort alls mycket idag! Har varit hemma hala dan för jag har kännt mej febrig och har haft ont i hyvvet i typ tre dar nu så jag stannade hemma. Har typ tittat på never say never och sovit!! Hoppas bara att jag blir bättre snart... vill ju inte vara sjuk på julafton!! :( Va mer ska man skriva då? Jo, juste.. jag har funderat på att skapa en musik blogg. Där jag skirver om musik och kanske lägger upp några videos där jag sjunger men jag vet inte riktigt. Eftersom jag verkligen ÄLSKAR musik. Vad tycker ni? Komentera vad ni tycker så får ja fundera lite mer!! haha! Just nu sitter jag typ och kollar fb, och lyssnar på denna, http://www.youtube.com/watch?v=mt9jKUYQFUE&feature= Den är så bra, det är en tjej som heter Drew (som Justin Bieber heter i mellan namn) och hon va med i X - Fctor USA och sjöng baby av justin bieber fast hon har gjort om den till sin egna version! Jag tycker den är jätte bra!! :D Nu har jag inte mycket mer att skriva.. så pusshej!! ♥
Dream BIG and NEVER SAY NEVER! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0